Klient
V strede pozornosti

Starostlivosť o zákazníka

Pri projektovaní domácich spotrebičov je naším prvoradým záujmom používateľský komfort zákazníkov. Snažíme sa, aby zakúpené spotrebiče čo najdlhšie spoľahlivo slúžili v ich každodennom živote.

Poskytujeme preto profesionálny záručný servis. Tím kvalifikovaných pracovníkov rýchlo odstráni každú poruchu a vy si opäť budete môcť užívať svoju domácnosť so značkou Amica.

NAHLÁSIŤ ZÁRUČNÚ OPRAVU

  1. Všetky žiadosti sú spracované naším servisným strediskom.
  2. Prosíme o správne vyplnenie formulára a čo najpresnejší opis poruchy.
  3. Informácie o výrobku: Typ a výrobné číslo sa nachádzajú na záručnom liste.
  4. Uistite sa, či máte v záručnom liste potvrdené odborné zapojenie výrobku (týka sa kombinovaných a elektrických sporákov s výkonom vyšším ako 3,5 kW). V prípade, že takéto potvrdenie chýba, môže sa stať, že prípadná oprava bude platená.
  5. Odpoveď očakávajte telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu, ktorý ste uviedli v žiadosti.
  6. Samotné odoslanie žiadosti neznamená automaticky jej prijatie.

Vyplňte tento formulár nahlásenia záručnej opravy:

V prípade telefonického nahlásenie záručnej opravy môžete využiť aj hlasový záznamník.

Servis Česká Republika:
518 324 555
518 326 437

Servis Slovenská Republika:
02/4910 5851